انجام پروژه های طراحی و ساخت الکترونیک با FPGA , ARM , AVR , PIC

انجام پروژه های طراحی و ساخت الکترونیک با FPGA , ARM , AVR , PIC و طراحی PCB با ALLEGRO

انجام پروژه های طراحی و ساخت الکترونیک با FPGA , ARM , AVR , PIC

انجام پروژه های طراحی و ساخت الکترونیک با FPGA , ARM , AVR , PIC و طراحی PCB با ALLEGRO

انجام پروژه های طراحی و ساخت الکترونیک
با FPGA , ARM , AVR , PIC و
طراحی PCB با ALLEGRO و
انجام پروژه با LABVIEW و
واردات قطعات الکترونیک از چین
چاپ و تولید مدار چاپی (PCB) در چین
...

کانال تلگرام : Https://telegram.me/mypcb
صفحه اینستاگرام :
https://instagram.com/_u/pcb_electronic_component
آخرین مطالب

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

با استفاده از اپلیکیشن DATA DASHBOARD  شما میتوانید از طریق شبکه WIFI با برنامه LABVIEW ارتباط ایجاد کنید و تمامی کنترل ها و نشانگرها و گراف ها و چارت ها را در گوشی دارای سیستم عامل اندروید خود ایجاد و مورد استفاده قرار دهید .

Data Dashboard allows you to create custom, portable views of National Instruments LabVIEW applications. Using this application, you can create dashboards to display the values of network-published shared variables and deployed LabVIEW Web services on indicators, such as charts, gauges, textboxes, and LEDs.

منبع : www.ni.com

مشاهده تصاویر در ادامه مطلب
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۵۲
سجاد شکری قره قشلاقی
برای ثابت نگه داشتن ولتاژ مستقیم در خروجی یک منبع تغذیه، دو روش رگولاسیون خطی و رگولاسیون به روش سوئیچینگ رایج میباشد. منبع تغذیه سوئیچینگ یک واحد تغذیه توان است که به روش سوئیچینگ عمل رگولاسیون را انجام میدهد. در روش رگولاتور خطی از ترانس و المانهای یکسو کننده جریان و فیلتر استفاده میشود. تلفات بالا و بازدهی پائین و عدم دسترسی به رگولاسیون دقیق و کیفیت دلخواه در خروجی، مشکلات منبع تغذیه خطی میباشند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۴
سجاد شکری قره قشلاقی

نرم‌افزار Cadence SPB OrCAD یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین برنامه‌های شبیه‌ساز و تحلیل‌گر مدارهای الکترونیکی است . این نرم افزار توسط شرکت  Cadence  طراحی و ساخته شده است.که در کنار بسته نرم افزاری orCAD موجود می باشد . این شرکت برای طراحی  شماتیک  orCAD Capture  را ارائه کرده است  که می توان با PSpise  شماتیک کشیده شده را تحیلل کرد . و کنار این نرم افزار ها این شرکت برای طراحی برد مدار چاپی Allegro PCB Editor  را ارائه کرده است . که یک نرم افزار قوی و پیچیده ای می باشد . بدلیل قابلیت های فراوان این نرم افزار، کار با آن پیچیده تر شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۴
سجاد شکری قره قشلاقی